شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

در بخش رقابتی؛

«چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر» فراخوان خود را با موضوع «وفاق ملی» منتشر کرد

نخستین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر؛ موسیقی موسیقی

سینماپرس: دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی این دوره را با موضوع و محوریت «وفاق ملی» منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده اهالی موسیقی ایران، اعتلای هنر موسیقی و ارتقای سطح سلیقه و فرهنگ شنیداری مخاطبان، مراقبت از هویت ملی مبتنی بر آموزه‌های آیینی و ایرانی، تقویت و حمایت از هنر خلاق به‌ ویژه ایده و اجراهای صدا و موسیقی نسل جوان و همچنین شناسایی و تحکیم فرم و محتوای کیفی برای گونه‌های مختلف موسیقی، از ۲۳ تا ۲۹ بهمن ماه امسال با موضوع و محوریت وفاق ملی برگزار می‌شود.

فراخوان بخش رقابتی چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به‌ صورت آلبوم باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، ارکسترال ایرانی، کودک و نوجوان، موسیقی فیلم، کتاب موسیقی، پایان‌نامه و رساله، جایزه اجرای صحنه‌ای و جایزه بخش‌های آهنگسازی، تک‌آهنگ و... منتشر شده است.

علاقه‌مندان از روز سه‌شنبه- یکم آبان تا پنجشنبه- ۱۵ آذرماه می‌توانند با توجه به فراخوان، با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی https://fajrmusicfestival.com/ مراحل ثبت نام خود را در سامانه «بامک» انجام دهند.

چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۹ بهمن‌ماه امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار می‌شود و جایزه ترانه، ‌ جایزه موسیقی و رسانه، موسیقی فیلم، آهنگسازی، اجرای صحنه‌ای، تک‌آهنگ و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.